SELVA - Tordera-Fogars de la Selva-Hostalric

Photo ofSELVA - Tordera-Fogars de la Selva-Hostalric Photo ofSELVA - Tordera-Fogars de la Selva-Hostalric Photo ofSELVA - Tordera-Fogars de la Selva-Hostalric

April 15, 2019
April 2019

near Tordera, Catalunya (España)

Sortim de Tordera per el carril al costat del riu, de la ruta de la Tourdera direcció Fogars de la Selva, al cap d´un Km. aprox. ens desviem a la dreta direcció a La Julia i abans d´arribar tombem a l´esquerra cap a la Urb. Niagara Park que atravesem i despres d´una zona de camps i boscos arribem al Museo de la Pagesia, seguim endevant cap a l´altre urb. Parc dels Princeps, que bordegem per el costat esquerra fins on acaba la urb. Entrem al bosc direcció can Simó acostant-nos altre vegada cap al riu. Pedelem per un cami paral.lel fins arribar a la ermita de Sant Cebria de Fogars. Seguim endevant per un cami asfaltat i abans d´arribar a la carretera BI-5122 tornem agafar un cami a la dreta per seguir el riu. Pasem per sota l´autopista i anem cap a Hostalric per un cami entre el riu i el Poligon Ind.Pla de la Mata. Arribem a la rotonda de la sortida de l´autopista i travesem la Tordera per el pont del cotxes i despres a l´esquerra entrem a Hostalric. Ens hem embolicat una miqueta buscant un lloc per esmorzar, finalment hem arribat al final del poble, hem pujat quasi a la fortaleza i hem agafat un cami que per sota d´aquesta que ens ha portat per una zona de horts urbans fins un cami que hem agafat per pujar al centre del poble i esmorzar en un bar de la Plaça del Bous. Per tornar, un cop altre vegada a la rotonda de l´autopista, hem seguit per la carretera BI-5122 que hem deixat devant de Fogars de la Selva, d´alla per camins entre boscos hem pasat per una masia molt gran, Can Ferrer i despres per la ermita de Sant Pons i d´alla per acabar mes depresa per un cami asfaltat pasant per el costat del Camping Tordera, hem tornat agafar la carretera BI-5122 fins al ultim Km. que hem tornat a pasar per el carril bici.