Photo ofSELVA - Sta.Coloma de Farners-Vilobi d´Onyar-Sant Dalmai-Volca de la Crosa-Turo de Sant Llop-Serra del Gavatxo Photo ofSELVA - Sta.Coloma de Farners-Vilobi d´Onyar-Sant Dalmai-Volca de la Crosa-Turo de Sant Llop-Serra del Gavatxo Photo ofSELVA - Sta.Coloma de Farners-Vilobi d´Onyar-Sant Dalmai-Volca de la Crosa-Turo de Sant Llop-Serra del Gavatxo

3 hours one minute
May 13, 2019
May 2019

•   4.3 1 review

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Ruta circular a partir de Santa Coloma Residencial fins al Volca de la Crosa pasant per Vilobi d´Onyar i Sant Dalmai, pugem fins el turó de Sant Llop, amb la seva ermita i durant un temps torre de comunicacions. Des del mirador ,vistes del Montseny, Guilleries, El Far fins al Pirineu encara una mica nevat, un cop visitat, hem fet la volta al crater del volca, en algun tram per un corriolet bastant estret, fins a pasar per darrera el mirador de les Guilloteres, aqui també abans d´arribar a Can Guillots , s´ha de seguir per un petit corriol a ma dreta (alerta amb els gossos de la casa que donen sustos) . Hem de seguir per camins entre camps de conreo i boscos, sense pasar ja per cap tram urbá fins arribar a Sta. Coloma, despres de la Serra del Gavatxo, hem de tenir en compte que el track ens duia a pasar per devant de l´ermita de Ntra.Sra.de Serrallonga, pero ara ja no hi ha el camí, hem de seguir una mica mes a la dreta per un cami direcció a Can Rusinyol i d´alla ja tornem a agafar el track que en poca estona ens torna a entrar a Sta. Coloma Residencial i d´alla a Sta. Coloma per el mateix cami que a l´anada.

PictographPhoto Altitude 387 ft

PictographPhoto Altitude 541 ft

PictographPhoto Altitude 715 ft

PictographPhoto Altitude 728 ft

PictographPhoto Altitude 656 ft

PictographPhoto Altitude 528 ft

• Photo of Avi Jordi
    Avi Jordi May 13, 2019

Una ruta senzilla, molt maca, amb diversitat de paisatges i interés cultural.

• Photo of Avi Jordi
    Avi Jordi May 13, 2019

Una ruta senzilla, molt maca, amb diversitat de paisatges, espectaculars a la primavera.