Photo ofSarrià de Ter - Puig Estela - St. Miquel - Mines del nen Jesus - Juià - Els Angels - Sarrià de Ter Photo ofSarrià de Ter - Puig Estela - St. Miquel - Mines del nen Jesus - Juià - Els Angels - Sarrià de Ter Photo ofSarrià de Ter - Puig Estela - St. Miquel - Mines del nen Jesus - Juià - Els Angels - Sarrià de Ter

February 9, 2014
February 2014

near Sarrià de Dalt, Catalunya (España)

Ruta molt maca que transcorre per les gavarres. Primer puja de St. Daniel a Puig Estela, despres vaig cap a St. Miquel, un cop a St. Miquel i havent fet les fotos de rigor, vaig cap a les mines del nen Jesus a traves d´un corriolet molt divertit. de les mines baixem a Celrà, de Celrà cap a Juià, des d´on s´atravessa el poble i agafem direcció a St. Marti Vell per un camí. Abans d´arrivar a St. Martí, agafem un camí a la dreta que posa direcció Madremanya i començem l´ascens cap a els Angels. Un cop allà la baixada dels Angels es tota per corriols i camins molt divertits. Ruta fantàstica pero amb algunes pujades durillas!!!
IBP INDEX
1326 Mts. de desnivell acumulat.