Santiago de Compostela - Monte da Grela

Photo ofSantiago de Compostela - Monte da Grela Photo ofSantiago de Compostela - Monte da Grela Photo ofSantiago de Compostela - Monte da Grela

May 20, 2022
May 2022

near Santiago de Compostela, Galicia (España)

Rutón con todas as letras. Track orixinal de Yagorro, con un par de modificacións para evitar o tramo da N-550 e un trozo da AC-841.

A ruta empeza mayormente por asfalto, ata pasar o Milladoiro. A partir de ahí, colección de sendeiros, camiños e pistas forestais super entretidas e divertidas. Hai un par de puntos onde hai saltos bastante grandes e quizáis é mellor baixarse da bici. Polo resto o recorrido é 100% ciclable, con un par de tramos duros pola dificultade técnica ou pola esixencia física, ambos antes de coronar o Monte da Grela.

Do km 39 ó 42 o sendeiro merece a pena, pero é posible que en outras épocas do ano estea máis complicado pola maleza. Tamén no km 50, o sendeiro polo que baixamos ó Banquete de Conxo ten uns metros bastante cerrados.

Quitando estes dous incisos, a ruta merece a pena ó 200%.

O desnivel real según o GPS é de 1070m.