Photo ofSanta Perpètua - Torre-roja - Gorg de les Elies - Sant Feliu de Codines - Santa Perpètua Photo ofSanta Perpètua - Torre-roja - Gorg de les Elies - Sant Feliu de Codines - Santa Perpètua Photo ofSanta Perpètua - Torre-roja - Gorg de les Elies - Sant Feliu de Codines - Santa Perpètua

July 5, 2021
July 2021

near La Florida, Catalunya (España)

La ruta enfila cap a Torre Marimon, a Caldes de Montbui, per pujar després cap al poblat de Torre-roja. Després de la pista s’han de fer un parell de quilòmetres de pujada per carretera en direcció al Farell fins al trencall d’una pista a la dreta.

Després d’un petit corriol s’agafa una pista que va fins al gorg de les Elies. La ruta segueix per pista fins a Sant Feliu de Codines, on travessa el poble i continua en direcció al Castell de Montbui. A continuació hi ha una forta baixada fins arribar al Remei, a Caldes de Montbui, i després, la tornada per Torre Marimon i Palau-Solità i Plegamans.

El track no passa expressament ni pel poblat de Torre-roja ni pel Castell de Montbui, però qui vulgui pot acostar-se (no és un desviament excessivament important i es passa molt a prop). Salut i pedals.