Santa Perpètua de Mogoda - Vallromanes - Teià - Sant Mateu - Malpas - Vallromanes - Santa Perpètua de Mogoda

November 12, 2017
November 2017

near Santa Perpètua de Mogoda, Catalunya (España)

Una ruta molt bona ruta, variada i pensada per enllaçar trialeres de dificultat senzilla-mitjana, molt divertida i que es pot escurçar a diferents punts.

La ruta surt de Santa Perpètua en direcció Martorelles, per anar fins el coll de Mercader, des d'allà es dirigeix cap a Montornès, des d'aquí puja fins a la part baixa de l'urbanització de can Corbera per un camí que passa per sota la línia d'electricitat, i fins a Vallromanes. Des d'aquí comença la pujada clàssica fins a la carena de la Serralada de Marina, i entra en la primera trialera, la del Cau de la Guineu, molt divertida, que baixa fins les primeres cases de Teià.

En aquest punt comença la pujada forta de la ruta, des de Teià fins el coll de can Gurgui i fins a l'ermita de Sant Mateu. A partir d'aquí comença una divertidíssima baixada fins al camí de Vilassar, en concret surt a l'alçada de can Miqueló Nou.

Aquí torna a tocar remuntada fins a la Creu d'en Boquet, i després en direcció cap a l'Hípica de cal Senyor, per agafar un altre corriol fins el Malpàs. En aquest punt potser és millor anar per la pista fins la següent trialera, us estalviareu una pujada que podem qualificar com a "poc ciclable" ;D.

Passat el Malpàs, comencem a baixar per la pista fins que en un moment donat ens llancem a l'esquerra per la trialera de can Maimó, una trialera ràpida i divertida.

Tornem a sortir al camí de Vilassar, el Pitch & Putt de Vallromanes, i des d'aqui tornada cap a Vallromanes i cap al camí del riu Mogent, fins a Sant Fost, creuar el riu i de nou a Santa Perpètua.