Santa Llocaia. Sur les Traces des Ardoisières. Nahuja Vallcebollera Oceja

Photo ofSanta Llocaia. Sur les Traces des Ardoisières. Nahuja Vallcebollera Oceja Photo ofSanta Llocaia. Sur les Traces des Ardoisières. Nahuja Vallcebollera Oceja Photo ofSanta Llocaia. Sur les Traces des Ardoisières. Nahuja Vallcebollera Oceja

August 22, 2011
August 2011

near Sainte-Léocadie, Languedoc-Roussillon (France)

Es tracta d'un PR. l origen es Nahuja i puja per la pista forestal fins el refugi de pastors, segueix el camí en força bon estat fins que esdevé un corriol que transita sota del puig d'Estauqes i travessa el riu Corbera. Val la pena fer una parada ja sigui per veure aigua a la fon i per gaudir de sensacionals vistes de la vall. Arriba al rocs del oratoris, les antigues canteres que proveïen de pissarra la Cerdanya. El corriol tot empedrat que deuria servir per antigues cavalleries, baixada decidit fins arribar a Vallcebollera per la part alta del poble.
Parada a la font a refrescar-me i guarir algunes rascades que m'he fet amb les esbardisses a la baixada. Ara segueix el camí fins el Puig i arribo a Oseja seguint la pista forestal, també es podria seguir el corriol senyalat amb la senyal groga del PR. Surto pel Gr fins a Nahuja i d'Aquí santa Llocaia.