Photo of Santa Llocaia- Onzes- Llivia- Ur- Puigcerda- Queixans- Age- Vilallobent- Palau- Oceja- Caldegas Photo of Santa Llocaia- Onzes- Llivia- Ur- Puigcerda- Queixans- Age- Vilallobent- Palau- Oceja- Caldegas Photo of Santa Llocaia- Onzes- Llivia- Ur- Puigcerda- Queixans- Age- Vilallobent- Palau- Oceja- Caldegas

August 25, 2012
August 2012

•   4.8 2 Reviews

near Sainte-Léocadie, Languedoc-Roussillon (France)

Santa Llocaia- Onzes- Llivia- Ur- Puigcerda- Queixans- Age- Vilallobent- Palau- Oceja- Caldegas.
La calor dels darrers dies fa que hagi desestimat el recorregut que tenia pensat per avui i m'hagi decidit per un força assequible per tornar a ser a cassa a mig mati.

Segueixo la pista que amb deixa al aeròdrom, aquí he agafat un camí a dreta que amb du al camps de la dreta de la ribera d'Err cal travessar algunes tanques dels tancats del ramat. Arribo a la Gorguja i segueixo a la Gorguja Petit. Avui a LLivia fan una cursa i segueixo els senyals per veure per on circula. Passo pel mas Jonquer Onzès, mitja volta , cap a prades d'avall i Llivià.

Deixo Llivià pel camí d'Ur fins Ur. Ara pel camí dels enamorat que passa pel pla de Rigolisa , amb deixa a Puigcerdà. Volto l'estany que aquestes hores es tranquil i apunt per la fes que es du a terme aquest cap de setmana , La vella del Estany. Faig cap a L'estació descobrint nous carrers pes que mai he transitat abans. A l estació de Puigcerdà estan esperant el tren de les 10 que arriba de Barcelona. Jo faig un mossec i continuar el camí.

Deixo Puigcerdà seguint el GR 4. Grans massos al llarg del camí, Mas d'em CANDI, Mas d'en Florença, Golf de Snt Marc. Al-arribar al moli del Anglès arribo al punt mes baix del recorregut aquí creu el Segre. El segueixo per la riba Esquerra fins trobar la cruïlla que amb dura al poble. Queixans, les Pareres, i al arribar a vilalloben, faig un bucle cap a Age . Torno a ser al camí pel que transitava. Arribo a Palau, Osseja. Deixo Osseja pel GR que amb du a la Guingueta d'Ix. Ara cap a Caldegas, surto pel camí de de la Solana fins trobar el torrent de Palau i la serra de Consellabre, frontera entre espanya i França. Un petit bucle per estalviarem de passa tancats de ramats i ja soc a Pala, municipi de Santa Llocaia. Darrers esforç i novament a cassa a mig mati.

El recorregut es sense cap dificultat excepte la llargada. Transita per pobles i mes pobles amb els corresponent motius per gaudir-ne ja sigui dl de la bici o be parant i compartint amb els veins.

• Photo of JORBICI
    JORBICI Aug 29, 2012

Bona volta a la vall de la Cerdanya. Gràcies

• Photo of agustí-BTT
    agustí-BTT Nov 9, 2012

El recorregut combina pista i carreteres amb poc transit. Que ho gaudeixis.