Santa Coloma farners rieres JOANET ARBUCIES (explora masos) V2

April 1, 2024
March 2024

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Gran excursió en la qual sortim del Parc de Sant Salvador de Santa Coloma de Farners, passem pels vivers Massaneda, riera de Santa Coloma, riera de Joanet i el poble de Joanet passant pels masos de les Ferreries, El Bagis i Can Barceló. Una vegada a Joanet (bar-restaurant El Caliu) reculem i anem a buscar la pista que baixa cap a Can Furriol. De seguida de passar la masia ens desviem per un corriol, travessem un petit pont i anem a buscar la carretera GI-550 que porta a Arbúcies. Travessem el poble, sortim pel cementiri i enfilem la pujada a Can Pujató per pista ampla en bon estat. Passem per Mollfulleda i finalment arribem al collet del Reurell. En lloc d'anar a les Femades, passem pels masos de la Torre del vent i Font de Glòria. Busquem el camí a l'ermita de Santa Victòria de Sauleda, runes de Can garolera, Can Planes vell, pista principal, ermita de Farners, castanyer centenari mort, Can Miquel (turisme rural), corriol al costat de la riera i cap a casa. Observacions: El tram de la GI-550 i la travessia del poble d'Arbúcies el track està en sentit contrari. Hi ha un tram coincident entre la casa rural Can Miquel i el gorg de Sant Salvador. Vam aprofitar per posar el nom als masos que indica Vissir 3. Observacions: Preparada amb el Toni i confirmada amb el Santi i el Jordi Fernández.
Més tracks i propostes a https://www.bttpirineus.org/