Sant Vicenç - Olesa - Vacarisses - Monistrol - Sant Vicenç 20240414

April 14, 2024
April 2024

near Sant Vicenç dels Horts, Catalunya (España)

Sortida des de Sant Vicenç pel riu cap a Martorell i Olesa per enllaçar amb un track compartit per BENECICLETA. El track travessa el nucli urbà d'Olesa per anar cap a la part alta i pujar per pista amb trams exigents de pujada cap al Pla del Fideuer i la Pedra de la Bossa (he fet un petit tram a peu). Tram enllaçant corriols amb baixades i pujades molt entretingut (també he fet algun pas a peu). Després d'un tram per urbanització (Font de l'Orpina) va a buscar uns passos sota la via del tren i sota l'autopista i torna a enllaçar corriols amb baixades i pujades molt entretinguts (també he fet algun pas a peu). Després de passar de nou sota l'autopista passa a prop de l'estació de Vacarisses. Poc després de passar l'estació de Vacarisses he fet una variant respecte al track per evitar un tram a peu i l'he tornat a enllaçar més endavant. Després d'un tram de pista fàcil ha tornat a enllaçar amb uns corriols de baixada als que he fer diversos passos a peu (massa tècnic per mi). Quan ha tornat a sortir a una urbanització he retallat cap a La Bauma per fer l'últim tram de corriols molt maco cap a Monistrol. Des de Monistrol he tornat cap a Sant Vicenç pel riu passant per La Puda i per Olesa.