Photo ofSant Vicenç de Castellet-st cristofol-monistrol-vacarisses-castellbell- Sant Vicenç de Castellet Photo ofSant Vicenç de Castellet-st cristofol-monistrol-vacarisses-castellbell- Sant Vicenç de Castellet

June 24, 2017
June 2017

•   3.7 1 review

near Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Ruta molt maca de fer per paisatge i equilibri de pujades baixades i corriols.
Sortim desde sant vicenç per la zona castellet seguim el cami de montserrat fins sant cristofol alla ens desviem direccio castellbell i en mig de la muntanya direccio monistrol. Un cop a monistrol seguim montanya amunt per cami del grau fins vacarisses despres castellbel per el meandre i ja estem a casa

PictographFountain Altitude 650 ft

Monistrol de Montserrat

• victorlagui May 12, 2022

Hoy he hecho esta ruta muy bonita a los pies de Montserrat , lo de pasar por las urbanizaciones no muy bonito pero la ruta es así , en época de calor no olvidar de llevar bastante agua , menos mal que llevaba pero he llegado justo de agua 👍👍