Sant Vicenç de Castellet - Sant Cugat (Pel Llobregat) 2016-01-31

Photo ofSant Vicenç de Castellet - Sant Cugat (Pel Llobregat) 2016-01-31 Photo ofSant Vicenç de Castellet - Sant Cugat (Pel Llobregat) 2016-01-31 Photo ofSant Vicenç de Castellet - Sant Cugat (Pel Llobregat) 2016-01-31

January 31, 2016
January 2016

near Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Sortida amb els meus Companys de la secció BTT de l'Unió Ciclista Sant Cugat.

La ruta no té cap mena de dificultat tècnica i es pràcticament rodadora.

Hem matinat per a poder sortir ben d'hora des de Sant Vicenç de Castellet i poder seguir el Llobregat, tant per pista i algo de carretera, incloent alguns corriolets ben xulus.

A l'entrar a Castellbell i el Vilar em volgut seguir pel marge dret del riu Llobregat, però ens ha sortit una mica rana, ja que al final em tingut que fer una pirulilla. Per tant no os recomeno anar per aquesta entrada (a menys de que vulgueu saltar la valla amb bici inclosa). La millor opció es creuar el pont de pedre i seguir per l'altre marge del riu.

El recorregut ha estat el següent: Sant Vicenç de Castellet - Pla del Riu - Llera del Riu Llobregat - Castellbell i el Vilar - Torrent dels Abadals - La Bauma - Monistrol de Montserrat - La Puda - Olesa de Montserrat - Carretera de les Carpes - Pont del Diable (Martorell) - Riera de Rubí - Roques Blanques - Torrent dels Batzacs - Can Domènech - Mirasol - Sant Cugat.

Les dades són: 55km, amb un desnivell acumulat de 744m i un índex IBP de 58.