Photo ofSant Sadurni-Vilanova D'espoia-Torre de Claramunt-Sant Sadurni CCHorta 31/1/2016 Photo ofSant Sadurni-Vilanova D'espoia-Torre de Claramunt-Sant Sadurni CCHorta 31/1/2016 Photo ofSant Sadurni-Vilanova D'espoia-Torre de Claramunt-Sant Sadurni CCHorta 31/1/2016

March 20, 2016
January 2016

near Sant Sadurní d'Anoia, Catalunya (España)

Sortim de Sant Sadurní d`Anoia on hi ha el Mercadona, de seguida entrem a la muntanya, per senders passem per les urbanitzacions, Can Ros, Les Pinedes de Sant Elias i la Font del Bosc, on hi ha el restaurant Can Maristany, on fem parada a esmorzar, seguim passem per Vilanova d`Espoia, Carme el punt mes llunyà de la ruta, la Torre de Claramunt, Sant Jaume Sesoliveres, Monistrol d`Anoia i tornem a estar a Sant Sadurní d`Anoia, ruta molt variada, trobem, senders trialeres, pista i una mica de carretera.

IBP 122

Salimos de Sant Sadurni d`Anoia donde esta el Mercadona, enseguida entramos en la montaña, por senderos pasamos por las urbanizaciones, Can Ros, Les Pinedes de Sant Elias y la Font del Bosc, donde esta el restaurante Can Maristany, donde hacemos parada a desayunar, seguimos pasamos por Vilanova d`Espoia, Carme el punto mas lejano de la ruta, la Torre de Claramunt, Sant Jaume Sesoliveres, Monistrol d`Anoia y volvemos a estar en Sant Sadurni d`Anoia, ruta muy variada, encontramos, senderos trialeras, pista y un poco de carretera.

Mes informació del Club Ciclista Horta a :

www.cchorta.com

Facebook CCHorta

Can Maristany

El Castell de Cabrera

Ermita de Santa Margarida

La Taixonera

La Torre de Claramunt

La Torre de Claramunt és un municipi de la comarca de l'Anoia.

Riera de Carme

La Riera de Carme és entre els municipis d'Orpí, Carme i la Pobla de Claramunt a la comarca de l'Anoia, a la Vall de Carme, entre les serres d'Orpinell i de Collbàs.

Vilanova D'Espoia

Petit poblet situat a la capçalera del riu de Gost al vessant meridional de la serra d'Espoia, a uns 3 kms de Capellades.