Photo ofSANT SADURNI D'ANOIA -VALLBONA-LA POBLA DE CLARAMUNT-CASTELL DE CABRERA-SANT SADURNI Photo ofSANT SADURNI D'ANOIA -VALLBONA-LA POBLA DE CLARAMUNT-CASTELL DE CABRERA-SANT SADURNI

April 22, 2013
April 2013

•   4.7 1 review

near Sant Sadurní d'Anoia, Catalunya (España)

Viewed 2078 times, downloaded 89 times

Ruta molt divertida que combina pistes i camins amb corriols tècnics, sobretot de baixada , ens primer cap a sant jaume sesoliveres , despres anem fins al castell de ventosa on despres de una baixada fins la riera trobem una pujada forta . Baixem per una trialera tècnica fins a vallbona d'anoia , i de allà ,per corriols i pistes fins a la pobla de claramunt . Destacar les vistes del capelló de capellades , despres voltem la pobla sense entrar-hi i fem una serie de corriols , que ens porten a unes esteses electriques , amb pujades fortes , amunt i avall que porten al castell de cabrera , pasem per el salt de la mala dona i prop de les poblacions de canaletes i can formiga per tornar per can cardús i encara fer uns corriols a l'entrada de Sant Sadurni . Es una ruta xula que pasa per camins no massa coneguts per els bikers de Sant Sadurni i que no desgasta en exés . En el meu gps, m'han sortit 1500 + , i 53 km .Molt recomanable .(98 % ciclable , jo vaig tenir que baixar 100m en una estesa electrica de pujada , pero tot i aixi crec que es pot pujar si vas fresc). Per cert la ruta comença direcció monistrol d'anoia , es a dir en sentit contrari a les agulles del rellotge .

• Photo of suxt1
    suxt1 Jul 13, 2015

Siiiii, molt bona ruta!!!! Dura pero molt divertida...sobretot a la segona part de la ruta...despres de la Torre de Claramunt, senders de tot tipus molt i molt guapos!!!!
    A Capellades a sobre de l'estacio, han tallat un sender i s'ha de donar una petita volta pujant una rampeta de les bones!!!!
    Per mi ciclable el 90% de la ruta...durilla i molt recomanable!!!
    Pels que coneixeu al Topo...la ruta Territori Topo!!!!!

• Photo of suxt1
    suxt1 Jul 13, 2015

Ruta molt variada...una ruta mes del company Topo que no et feixa indiferent!!!!

• Photo of topo 1
    topo 1 Jul 13, 2015

Ja,ja . Xus tio .Com estàs? ja hem vaig trovar el sadur i hem va dir vareu patir i disfrutar per un igual. A veure quant ens veiem i fem una rutilla xula que a hores d'ara ja deus estar fort com un roure . Records crak!