Photo ofSant Sadurní d'Anoia -Sant Quintí de Mediona - Cabrera d'Anoia - Sant Jaume Sesoliveres - St.Sadurní Photo ofSant Sadurní d'Anoia -Sant Quintí de Mediona - Cabrera d'Anoia - Sant Jaume Sesoliveres - St.Sadurní Photo ofSant Sadurní d'Anoia -Sant Quintí de Mediona - Cabrera d'Anoia - Sant Jaume Sesoliveres - St.Sadurní

January 31, 2011
January 2011

near Sant Sadurní d'Anoia, Catalunya (España)

Ruta Circular amb inici a St. Sadurní d'Anoia, on agafem un petit tram de carretera per pujar per una trialera i després camí ample , anem seguint fins a St. Quintí de Mediona, seguim per carretera fins a la urbanització i pujem fins agafar el camí de terra. Seguim fins a Cabrera d'Anoia. Agafem camí ample entre boscos i vinyes fins que agafem petita trialera gens complicada amb vegetació molt densa. Compte al acavar la trialera, que el camí es divideix en dos (dreta i esquerra) i si seguim recte cauríam al buit !!! Bona zona per fer foto de la cascada i el bosc (foto 1, 2 i 3).
Seguim per caminet estret fins agafar camí ample. Arrivem a St. Jaume Sesoliveres, atravessem el poble i seguim pel camí fins a Monistrol d'Anoia (abans hem atravessat el riu). Agafem una mica de carretera i després camí per arrivar al riu Anoia (foto 4) i finalitzem passant per les caves Codorniu i Raventós i Blanc, pel Llac de Codorniu i pugem entre vinyes fins a St.Sadurní d'Anoia.