Sant Sadurní d'Anoia al Delta del Llobregat (El Prat)

Photo ofSant Sadurní d'Anoia al Delta del Llobregat (El Prat) Photo ofSant Sadurní d'Anoia al Delta del Llobregat (El Prat) Photo ofSant Sadurní d'Anoia al Delta del Llobregat (El Prat)

-6 ft
May 29, 2011
May 2011

near Sant Sadurní d'Anoia, Catalunya (España)

Ruta BTT amb inici a Sant Sadurní d'anoia, agafem camins en bon estat fins a Gelida, on agafarem el camí que va paral·lel a l'autopista fins a Martorell. Atravessem el poble i passem pel Pont del Diable per començar la Via Ciclista del Riu Llobregat fins a la d'esenvocadura al Mar a El Prat (foto 1,2 i 3 Mirador del Delta).
Tornada per l'altre banda del riu fins a St Andreu de la Barca, on passem pel pont (foto 5) per anar a l'altre banda del riu fins arrivar al Pont del Diable (foto 6). Tornada a partir de Martorell cap a St Sadurní pel mateix camí que l'anada.

Esmorzar a El Prat (Bar-Restaurant La Moreneta) Recomenable per agafar forces, fan esmorzar especial per ciclistes.
Index IBP: 87 BC
Total: 102 kms
Velocitat mitja de 17.7kmh temps: 5h 32min

• Photo of xesko
    xesko Jul 11, 2011

Hola Oriol, sóc novell emprant gps però me'n varen deixar un per provar-ho i vaig descarregar unes quantes rutes teues, em va costar entendre l'aparell però vaig xalar d'allò més fent tram teus, pos sempre he fet carretera (de caps de setmana sóc masquefí) i ignorava els camins que tenia pel voltant; així que sàpigues que m'he gaudit amb les teues proppostes

• Photo of OriolLlamas
    OriolLlamas Jul 15, 2011

Tens raó, al principi el gps és una mica liat, però després ti enganxes i cada vegada vols fer mes rutes noves i provar nous camins. Pels voltants de Masquefa teniu molts camins xulos. Jo de St Llorenç vinc moltes vegades cap a la teva zona passant per La Beguda o per Hostalets de Pierola.

• Photo of Cesar NJ
    Cesar NJ Aug 23, 2011

Acabo de verla y la verdad es que me ha echo gracia, pero yo la aré al reves ya que soy de el prat, hay algun problema o algo que tenga que tener en cuenta? gracias!

• Photo of OriolLlamas
    OriolLlamas Aug 24, 2011

No tindràs cap problema, veien les rutes que tu fas... aquestà la tens xupada.
    Només ens vam liar una mica en el punt de Pallejà, que teniem d'haver agafat un camí més a l'esquerra (que era el mes transitat) Ho pots veure fent un zoom, en el punt que vam fer petit tram enrera, però encara teniem d'haver tirat mes enrera.
    Un consell: millor en dies de poc sol i poca calor (pels mosquits i la poca sombra que trobaràs)

Espero que t'agradi.

• Photo of Cesar NJ
    Cesar NJ Aug 29, 2011

Muchisimas gracias por la explicacion, en cuanto nos animemos hacerla ya te pasare el link de la cronica.