Sant Pere de Vilamajor, Sant Elies-La Cova-Palestrins-Can Cortés-Sant Elies-Sant Pere de Vilamajor

October 24, 2010
October 2010

•   4.3 1 review

near Sant Pere de Vilamajor, Catalunya (España)

Ruta difícil que transcorre per Sant Pere de Vilamajor. Anem fins a Sant Elies, després fins a La Cova (1h 15min). Creuem fins a Palestrins i tornem a Sant Elies per Can Cortés i la font del Borrell. A Sant Elies iniciem el descens fins a Sant Pere. Tot i el curt quilometratje (35km segons el conta-quilòmetres) no hi ha cap pla i tot són pujades i baixades, per això el grau de dificultat. La ruta es pot retallar fàcilment. És molt divertida i és difícil rebaixar de les 3 hores perquè he pujat bastant ràpid només he parat uns 5 minuts en total és a dir que aproximadament són 3h 10min pedalant. El camí està bé menys algunes baixades on hi ha bastantes pedres, no es pot còrrer gaire però tampoc és una baixada difícil.

final de la pujada. Descens per on hem pujat la primera vegada

Camino

Primera vegada a la dreta, segona recte per on abans

Primera vegada amunt, segona agafar el camí

Primera vegada amunt, segona avall

Camino

Primera vegada avall, la segona fins a la hermita i baixa per on hem pujat

• Photo of kelot
    kelot Jan 2, 2019

ha estat una molt bona ruta.