Sant Pere de Riu-Can Riu-Can Carreras-Corriol Fades 12-07-2014

July 12, 2014
July 2014

near Malgrat de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'avui

Avui hem sortit a les 7 del matí per poder fer una mica de ruta, ja que Jo havia d'estar aviat a casa.A la Plaça érem en Fernando, Juanka, Julio, Joan Pou i Jo. Hem sortit direcció Santa Susanna i hem començat a pujar per l'autopista, després hem creuat a Sant Pere de Riu i per la carretera d'Hortsavinya fins a Can Pallofa, d'allà per can Riu fins quasi el diposit i hem tornat a baixar fins a Can Pallofa, crec que es allà que en Joan Pou ens ha deixat per anar cap a casa ja que havia d'anar a buscar els seus fills, nosaltres direcció a Sant Andreu, però al començament de la pujada hem volgut agafar el Corriol de les Fades i ens hem equivocat, hem anat pujant i pujant i pujant, sense saber on anàvem i al final hem sortit a Can Carreres a davant d'una casa que es diu "Villa Monica", allà ja sabíem on érem, doncs amunt direcció al radar, hem baixat direcció Sant Andreu i abans d'arribar hem agafat, aquest cop si, el Corriol de les Fades, però de baixada. Després cap a Pineda a Can Pepet i cap a casa. Ruta bastant dura e intensa.