Sant Pau Seguries-Font Rubi-Bolós-Sant Pau

Photo ofSant Pau Seguries-Font Rubi-Bolós-Sant Pau Photo ofSant Pau Seguries-Font Rubi-Bolós-Sant Pau Photo ofSant Pau Seguries-Font Rubi-Bolós-Sant Pau

Very difficult
May 13, 2017
May 2017

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

La ruta pasa per Gr no ciclable des de el km 6 fins el collet d'en Sivila, 500 mts de caminar.El corriol que segueix tambe nomes es apte per els mes atrevits fins a la pista que ens puja a l'ermita de Sant Antoni. Aquest tram qui vulgui s'el pot saltar pero es perdera unes vistes precioses. Si porteu bocates bon lloc per esmorzar.
Fins a Font Rubi i un petit troç mes enlla no hi ha massa problemes, nomes algunes tanques que saltar...
Baixada de vertigen pel enformigonat fins a la cruilla que ens portara al coll de Bolós, per iniciar un ascens continuat però sense dificultat i despres fins a la masia de Can Blanc on iniciem el descens. Arribarem a la riera de Bolós la qual hem de creuar. Nosaltres finalment vàrem haver d'improvitzar per que el track que duiem ens ficava per un rierol i no vàrem saber trobar el cami. Si seguiu el track ull al km 28 que hi ha un tram que retrocedim.
Tambe en el 28,70 varem seguir el track per un corriol a esquerres que finalment es perd i camines pel mitg del bosc. Seguiu de recte per la pista mes bona. No tindreu mes problema fins al km 32. La pujada al Coll de Canemar es impracticable, al menys quan ho vàrem fer nosaltres. Millor buscar alternativa. Desde el coll de Canemar i fins Sant Pau de Seguries la petita dificultat es un corriol que comença pasat la Casa del Sitjar, pero que es fa be si tens una mica de tecnica. Ruta dificil pels grans desnivells, dificultat en quant a navegació i ascens acumulat.
No us fieu del que diu Wikiloc, a mi el gps em va marcar 1.600+ i segur que es mes real...