SANT MIQUEL - CORRALETS - PETROCAT - SANT JORDI

Photo ofSANT MIQUEL - CORRALETS - PETROCAT - SANT JORDI Photo ofSANT MIQUEL - CORRALETS - PETROCAT - SANT JORDI Photo ofSANT MIQUEL - CORRALETS - PETROCAT - SANT JORDI

March 2, 2016
March 2016

near Camarasa, Catalunya (España)

Una ruta difícil pel desnivell acumulat (prop de 1.200 D+), en la que podeu disfrutar del corriol del Sant Miquel, Corralets i Petrocat. Per ficar-hi la guinda podeu pujar fins l'ermita de Sant Jordi (Camarasa).
El Corriol de Sant Miquel comença abans d'entrar a Vilanova de la Sal, és ràpid i molt divertit. Us deixarà Al camí de pujada de l'ermita de Montalegre. Continueu pel cami seguint el track. A mitja pujada trobareu un camí cap a la dreta, aqui comença corralets. Tècnic al principi, però també molt divertit i llarg. Finalitza al camí de pujada cap a Vilanova de la Sal. Continueu baixant pel camí, abans d'arribar a la carretera trobareu un camí amb un cartell que fica "refugi" agafeu-lo. Seràn quasi 30 km de pujada seguint el cartell "refugi". Sabreu que heu arribat a l'inici de la Petrocat perque ja no farà pujada i us trobareu a ma esquerra una fita, l'inici de La Petrocat. Molt divertit. Arribareu a un pont que creua el riu, seguiu per la carretera fins arribar a Camarasa, 2,5 km.
Si us queden forces, ja sabeu, cap a Sant Jordi.