Sant Martí-Montcada-Sant Pere Màrtir-Tibidabo

August 2, 2015
August 2015

near Sant Martí, Catalunya (España)

Barcelona (Sant Martí), agafem la llera del riu Besòs a Sant Adrià, seguim fins a Montcada Bifurcació, passar el riu per el pont de la mina (passarel·la davant la depuradora) .Seguir direcció a Vallbona i trobarem l'actual sortida del Rec Comtal.
Passar el pont que creua l'autopista, pujar fins el mirador de torre Baró per al carrer Llerona, i l'antiga Ctra. d'Horta a Cerdanyola fins l'entrada del parc.
Seguir Direcció al Coll de la Ventosa, el mirador del Portell de Valldaura, turó de Santa Maria, i Vista Rica. Baixar fins a la Ctra. de les aigües pel cami de Can Borni.
Seguir la Ctra. de les aigües fins el camí de Sant Pere Màrtir, pujar.
Seguir per la carena fins la Ctra. de Vallvidrera, travessar i anar a Vallvidrera, pujar per la Ctra. fins el cami que passa pel darrera la Torre de Collserola, seguir fins la plaça del Tibidabo (mirador del parc d'atraccions).
Tornem pel cami de Cal Totxo, camí de Sant Cugat, Ctra. Vista Rica, refent el camí fet fins al Coll de la Ventosa, fent la baixada per Can Masdeu fins a la plaça de Karl Marx.