Sant Llorenç del Munt i l'Obac BTT

August 18, 2013
August 2013

•   4.8 3 Reviews

near Sant Vicenç de Castellet, Catalunya (España)

Sant Vicenç de Castellet - Rellinars - Casanova de l'Obac - El Pou de Glaç - Coll de Boix - Mura - Rocafort -Pont de Vilomara -Sant Vicenç de Castellet.

Ruta espectacular pel Parc de Sant Llorenç de Munt i l'Obac amb força corriols i alguns d'alta dificultat, ciclabilitat del 99%.

• adjtporesh Apr 26, 2014

Es una ruta estupenda!! Nos a encantado las vistas espectaculares.
    Como bien dices siempre sa van buscando senderos para salir de las pistas anchas.te doy un 10! Lo unico que tanto a mi como a mi compañero en nuestros gps garmin nos a salido un desnivel acumulado de 1700.(lo digo para que si alguien quiere hacerla lo tenga en cuenta

gemcar May 4, 2014

Hola veo que os ha gustado la ruta, la verdad es que la zona es impressionante.
    Gracias por el comentario.

• Photo of Guillem Plans
    Guillem Plans Jun 11, 2014

Hola gemcar
    Vull fer una ruta de dos dies combinant Sant Llorenç del Munt i La Portals de Montserrat.
    Calculo en total uns 150Km, però els teus tracks, que per cert trobo molt interessants, son aptes per portar petites alforges?

Gràcies!

gemcar Jan 30, 2015

Hola hi ha zones que les alforges no aniran massa bé, hi ha força corriol de baixa amb pedres.

• Photo of jfc
    jfc Jan 10, 2016

Parla d'un 99% ciclable pero es per un nivell molt alt.
    A mes de corriols hi han autentiques trialeres de baixada i pujada.
    De tota manera moltes gracies per penjar-la.

• Photo of orioldalet
    orioldalet Nov 7, 2016

Una gran ruta, molt maca i molt divertida! i amb molts corriols.

• Photo of Adolfo Cerezuela
    Adolfo Cerezuela Mar 16, 2018

2018

La ruta discurre por pista forestal y senderos en su mayoría. Todo el entorno tiene grandes vistas. Se puede rodear todo el parque natural por sendero pero yo decidí acortar por carretera desde Mura. La bajada desde arriba del parque discurre por trialeras algunas de gran dificultad en las que tuve que bajarme tampoco recomiendo hacerlo con el suelo mojado puesto que la parte de arriba hay grandes superficies de piedra en las que puedes resbalar

• Photo of Jacsbd
    Jacsbd Jun 18, 2019

Hola,
    Esta semana hemos realizado la ruta con ebike, la verdad es que es muy recomendable, vistas espectaculares, senderitos muy bonitos, trialeras bastante tecnicas.
    Estoy de acuerdo con otros comentarios que no es un 99% ciclable, hay muchos puntos en los que te tienes que bajar de la bici, por otro lado, a nosotros nos salieron unos 63 Kms (no se si porque nos equivocamos en algun tramo o porque el cuentakilometros no es exacto)
    Y por ultimo felicitar al autor gemcar, es una maquina, si es capaz de realizar esta ruta en 4 horas y 29 minutos, nosotros con Ebikes, subiendo a 24 kms por hora en las subidas y bajando por todos lados a toda pastilla, no fuimos capazes de bajar de las 5 horas 40 minutos sin parar.
    Gracias de nuevo, excelente forma de conocer los rincones del Parc Natural de Sant Llorenç.

• Photo of Joanalvarez.fisio
    Joanalvarez.fisio Jun 5, 2021

Em fet la ruta avui, ruta 🔝🚀! Hem estat 4h 14’, tal com descrius 99% cicable. Un sendero després de la Mura molt brut i em sortit esgarrinxats per tot arreu però es pot passar.

Ruta molt bonica, nosaltres no haviem estat mai per aquesta zona i ens ha encantat. Les trialeres i senders són brutals, molt divertit i les hem baixat totes menys algun lloc puntual.

gemcar Sep 9, 2021

M'alegro que us hagi agradat la ruta, baixant cap a Mura també et pots desviar cap a les Coves i no pasar per la font del cargol, també es tot sender molt gaupo, gràcies per les valoracions👍