Sant Julià - Puiglagulla - Sant Julià

January 23, 2010
January 2010

near Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Ruta no molt tècnica excepte en alguns trams que és realment exigent, tècnicamenrt parlant. Se surt de Sant Julià i s'agafa el GR-2 que ens porta fins a Puiglagulla, Un cop allà seguim 100m la pista cap a Vilalleons i llavors agafem el Meridià Verd fins a una bifurcació que agafarem uns corriols molt divertits fins a baixar a Saladeures.
Un cop a Sanrta Eugènia, ens arribem fins a Calldetenes i agafem la ruta dels molins per trnar a casa.

IBP: 53BB

• Photo of Gribas
    Gribas Aug 6, 2011

Hola attilas86!

Avui voliem seguir la ruta...quina llàstima que ens hem trobat les p... obres de l'eix que no hem pogut travessar-lo anant cap a Puiglagulla, i hem agut de tornar...

El tram del carrer del puig que puges per el GR2 ens ha costat una mica perquè o no l'hem agafat bé o per alla no és ciclable.

De totes maneres es una ruta que repetirem si l'eix ens deixa travessar-lo jejeje

Salut! ;)

• Photo of Arathern
    Arathern Aug 6, 2011

Bon dia!
    Les obres de l'Eix, com tú has dit, són maravelloses!! :) jejejeje
    Per intentar creuar l'Eix pots intentar-ho per la Ruta dels Molins que creua l'Eix per sota però no sé com està perquè fa molt de temps que no hi passo...
    El GR2 que puja cap a Puigagulla hi ha trams que són molt difícils per fer sobre la BTT i amb les plujes que hi estan haguent aquest estiu, és molt possible que ja s'hagin tornat impracticables malauradament...