Sant Julià - La Rabassa - Pic Negre - La Caülla - La Comella

Photo ofSant Julià - La Rabassa - Pic Negre - La Caülla - La Comella Photo ofSant Julià - La Rabassa - Pic Negre - La Caülla - La Comella Photo ofSant Julià - La Rabassa - Pic Negre - La Caülla - La Comella

Very difficult
July 8, 2010
July 2010

near les Escaldes, Parròquia d'Escaldes-Engordany (Andorra)

Ruta pels amants de les trialeres.
La pujada fins la Rabassa es fa per carretera. La veritat es que fa llarga. Si algú us hi pot pujar amb cotxe us estalviareu prop de 1100 m de desnivell.
La pujada fins el Pic Negre (punt més alt de la ruta) es fa per pista de terra. Algun troç molt costerut caldrà fer-lo a peu.
La baixada es fa per un corriolet d'alta muntanya fins arribar a la Creu de la Caülla. A partir d’aquest punt hi ha un tram de 100 m de moltes pedres que a lo millor haureu de fer a peu. La resta és 99% ciclable depenen del vostre nivell tècnic. Alguns trams són molt pedregosos i es recomanable l'ús de proteccions per les cames.
Val la pena que porteu la bici equipada amb bons neumàtics ja que algunes baixades es necessita molt grip per poder anar controlant el descens.