Sant Joan de Palamós,Palafrugell, Pals,Regencos,tornada a Palamos.

Photo ofSant Joan de Palamós,Palafrugell, Pals,Regencos,tornada a Palamos. Photo ofSant Joan de Palamós,Palafrugell, Pals,Regencos,tornada a Palamos. Photo ofSant Joan de Palamós,Palafrugell, Pals,Regencos,tornada a Palamos.

April 16, 2016
April 2016

•   4.3 1 review

near Sant Joan de Palamós, Catalunya (España)

Ruta suau, carril bici fins Palafrugell, Pirinexus fins Pals esmortzar i tornada pedregoss fins aRegencos i despres pistes fins Palamos.

PictographPanorama Altitude 328 ft

Camps

PictographPhoto Altitude 220 ft

Barra energetica.

PictographPhoto Altitude 463 ft

Pujada de pedres.

Bobila de cal torradillo.

• carleszurita May 20, 2024

Ruta suau per l'Emporda per vies verdes, pistes amples i algun tram asfaltat. Té molt poc desnivell. Només caldria buscar una alternativa al tram entra la sortida de Pals i Regencos, doncs es un camí estret i pedragós, força tècnic, que en algun moment fa posar el peu a terra. No està en sintonia amb la resta de kilòmetres de la ruta. Apart d'aquest tram, la resta és molt senzill de fer i una bona passejada entre camps de blat típics de l'interior l'Emporda.