Sant Jaume de Frontanyà

March 2, 2017
February 2017

•   4.3 1 review

near Sant Jaume de Frontanyà, Catalunya (España)

Sortida molt agradable, pels afluents que formen la Riera de Merlès, amb abundants salts d'aigua a la baixada, i gorgs anant de pujada.
S'han d'anar creuant rierols, així que ens hem mullat els peus. Hem marcat un WP amb el punt a on hem passat la riera fent servir pedres com a passeres.
Les ultimes pujades ens han cansat força, degut a l'espés fang que trobem als camins.
Per evitar el tram de carretera que arriba a st. Jaume de Frontanyà, podeu agafar el corriol senyalat com Camí Ral de Castellar de N'Hug a St. Jaume de Frontanyà, que trobareu a https://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=16624631

Recomanem la casa de turisme rural Casablanca, a St. Jaume de Frontanyà. Molt bon menjar, amb menú per 18 €.
Nosaltres ens hi hem quedat a dormir i hem fet pensió completa. Molt recomanable per descansar, desconnectar i menjar bé.

• Photo of PACO ROMAN
    PACO ROMAN May 27, 2019

Siendo un itinerario bonito, las pistas son bastante abruptas con piedras y bolos. Estaría mejor salir de la parte baja y llegar a Sant Jaume de Frontanya para volver a la parte baja, partiendo del camping Saliol