Sant Fruitós - Ruta dels Senders de Navarcles 2016 - Sant Fruitós

Photo ofSant Fruitós - Ruta dels Senders de Navarcles 2016 - Sant Fruitós Photo ofSant Fruitós - Ruta dels Senders de Navarcles 2016 - Sant Fruitós Photo ofSant Fruitós - Ruta dels Senders de Navarcles 2016 - Sant Fruitós

November 6, 2016
November 2016

near Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Ja que que ni plou ni fa el fred exagerat que van anunciar, aprofito per anar cap a Navarcles i seguir el recorregut de la Ruta dels Senders 2016.

Festival de corriols de tota mena, que més o menys es poden anar fent, tot i que s’ha d’anar al tanto amb les pedres, arrels i vegetació que envaeix el camí.

Puntualment, trobarem algun tram de baixada que fa por, però avui m’he deixat els collons a casa i no he dubtat a ficar peu a terra.

A Talamanca he aprofitat per apropar-me a la font a omplir el bidonet.

Per la zona de la Tatgera he trobat que estaven fent un trial ... últimament allà on vaig fan un trial!! ... i he compartit una estona el camí amb les motos.

Just abans d’agafar l’últim corriol que va a la vora del Llobregat, m’he desviat per anar cap a Sant Benet i tornar a Sant Fruitós, dons l’últim cop que vaig fer aquest corriol estava molt degradat i ple d’esbarzers.