Photo ofSant Fruitós - Fucimanya - Sallent - Cornet - Collet dels Plans - Sallent - Sèquia - Sant Fruitós Photo ofSant Fruitós - Fucimanya - Sallent - Cornet - Collet dels Plans - Sallent - Sèquia - Sant Fruitós

May 23, 2020
May 2020

near Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Volta molt ràpida, sense gaire desnivell, ideal per anar agafant ritme. La gran majoria del desnivell es concentra en la pujada a Fucimanya.

Surto de Sant Fruitós per anar cap a Cabrianes i pujar cap a Fucimanya ... aquí alguna rampa fa bufar de valent ... torno a baixar fins el cementiri de Sallent, on agafo una rampa cimentada per anar a buscar un camí que va cap a la Serra de Garigota.
Aquest tram es força planer, de vegades pujant suaument, de vegades baixant suaument, a excepció d’un parell de revolts on s’ha de bufar una mica.
Un cop creuada la carretera, va cap el Cornet, planejant o pujant suaument. Segueix la mateixa tònica fins l’Abellar de Baix, on marxa un camí molt maco i agradable que tot baixant arriba al Collet dels Plans. Es creua la carretera i gas a fons fins Sallent.
Per acabar d’arribar, agafo la sèquia i cap a Sant Fruitós.