Sant Feliu de Guíxols - Pedralta

3 hours
September 20, 2006
September 2006

near Sant Feliu de Guíxols, Catalunya (España)

Ruta curta però intensa amb unes vistes fantàstiques tant del massís de l'Ardenya com de la costa brava. Pujada molt dura a mig itinerari i trialeres de baixada.

Ruta corta pero intensa con vistas fantásticas. Subida muy dura a medio intinerario y trialeras de bajada.

Vistas de Sant Feliu de Guíxols

Vistas a la Costa Brava

Agua

Fuente d'aigua potable. Fuente de agua potable. Fountain of drinking water.

Mirador de Pedralta

Pedralta

Roca vasculant (Pedralta) al costat de l'ermita Roca vasculante (Pedralta) al lado de la ermita

• Photo of Marc75
    Marc75 Aug 15, 2010

Hola Montse! de 9 el teu club de fans de Palamós!
    Nomès dir-te que el passat dissabte 7 d'agost 5 Btterus i una Bttera vàrem fer la ruta que ens proposaves per Pedralta! Fotia molta calor, però ens o vàrem passar "Teta". Hi ha de tot, corriol tècnic (tant de pujada com de baixada), vistes maquissimes, pujades "d'apretar el cul" per tenir tracció... En fí: curta (de Km no de temps) pero intensa...
    Només una cosa: la part final, a aproximadament 1Km de Sant Feliu, al moment d'atravessar la riera, vàrem haver d'improvitzar el track, doncs, aquesta era molt bruta, (suposem per la nevada del març o perquè senzillament és una riera i els corriols que travessen aquestes canvien amb el temps...)
    per la resta de conya, aigua on el waypoint indica "agua" (cal espavilarse, però!) i vistes on posa "vistas". Collonudes això si!
    Gràcies per compartir aquests tracks!
    Salut!

• Photo of Montse
    Montse Aug 24, 2010

Hola Marc!
    A veure si algún dia coincidim!
    Espero que travessar la riera no us portés molt d'enrenou, si teniu el vostre track i el voleu posar als comentaris seria bo per si algú la vol repetir.
    Sobre l'aigua, és un font d'aigua una mica peculiar! Desconec qui ho manté però hi ha dies que pots agafar l'aigua directament i d'altres que gairebé no és possible :)

Per cert, ens podríeu recomanar alguna ruta de les de Palamós que sigui per l'estil?
    Fins aviat!

• Photo of Marc75
    Marc75 Sep 6, 2010

Hola Montse! perdona en trigar en donar-te la resposta, però he estat liat...
    La veritat és que una ruta de les que tinc penjades i que s'hi assembli una mica a la teva seria aquesta: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=598420, pots fer-la des de Calonge mateix, inclús us ho recomano, perquè a Palamós amb les obres de la variant hauries d'espavilar-te per a tornar "on track"...
    Ah! i si vens per la zona un dissabte, envíem un correu. Estarem encantats d'ensenyar-te els corriols de les nostres escapades! Ets/sou benvinguda/uts!