Sant Cugat - Tibidabo - Can Coll - Sant Cugat

Photo ofSant Cugat - Tibidabo - Can Coll - Sant Cugat Photo ofSant Cugat - Tibidabo - Can Coll - Sant Cugat Photo ofSant Cugat - Tibidabo - Can Coll - Sant Cugat

May 24, 2010
May 2010

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Ruta circular que va des del Pi d'en Xandri fins al Tibidabo, baixant per Can Coll. El sentit de la ruta és bastant recomenable a seguir ja que la baixada fins a Can Coll és un tram llarguet per la carretera de Cerdanyola de baixada.
Es comença al Pi de'n Xandri i es va fins a Sant Medir, és un camí fàcil i ben senyalitzat. A partir de Sant Medir comença a pujar una mica però sense gaire dificultat i el camí arriba fins a la residència Vista Rica. Aquí hi ha un tram per carretera fins al Tibidabo. De baixada baixarem pel mateix lloc però ens passarem de llarg del camí per on hem pujat i seguirem fins a la carretera. S'agafa la direcció cap a Cerdanyola fins a Can Coll on s'hi pot parar i descansar. Després agafem una desviació fins a Can Borrell i tornarem cap al Pi de'n Xandri. Estaria bé que si la feu deixessiu algun comentari amb la vostra opinió, gràcies.

IBP = 64

PictographTree Altitude 0 ft

Arbre icònic de Sant Cugat, de l'espècie Pinus Pinea, que es troba a l'entrada de Collserola per Sant Cugat, a la zona de Torre Negre. S'estima que va germinar l'any 1774. Des d'aquí es poden veure bé, en un sol encuadre tres simbols: el Pi d'en Xandri, el Monestir de Sant Cugat i la serra de Montserrat.

Can Borrell

Masia de Can Borrell. Lloc on s'hi pot descansar.

L'ermita de Sant Medir és un santuari a la serra de Collserola on cada 3 de març se celebra el tradicional aplec de Sant Medir.

Lloc de descans a tocar de la carretera on hi ha una font per a beure-hi aigua.

PictographPanorama Altitude 0 ft

Mirador del Coll de la Mola

Mirador amb bones panoràmiques de Barcelona.