Photo ofSant Cugat - Serra Na Joana - Portell Valldaura - Les Planes - Can Flor - Serra d'en Bell - Sant Vicenç del bosc - Sant Cugat Photo ofSant Cugat - Serra Na Joana - Portell Valldaura - Les Planes - Can Flor - Serra d'en Bell - Sant Vicenç del bosc - Sant Cugat Photo ofSant Cugat - Serra Na Joana - Portell Valldaura - Les Planes - Can Flor - Serra d'en Bell - Sant Vicenç del bosc - Sant Cugat

November 28, 2015
November 2015

•   5 2 Reviews

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Ruta circular per: Sant Cugat - Serra Na Joana - Portell de Valldaura - Las Planes - Can Flor - Serra d'en Bell - Sant Vicenç del bosc - Sant Cugat.

ATENCIÓ: TRIALERES INÈDITES PERÒ AMB MOLTA DIFICULTAT PER CICLAR.

- Del km 5 al 5,7, el track deixa el camí i es fica en el bosc (error!). Important, NO deixar el camí.
Alternativa: Es recomana que, en el km 5 seguiu recte sense deixar el camí i torneu a agafar el track en el km 9,6 i evitar el bucle.

- Del km, 17 fins el 19,6 fa una volta circular degut a que el camí pretès estava tancat per la batuda de senglars. Podeu evitar fer el bucle.

- En el km 31,6 la trialera PUJA MOLT i no és ciclable. Cal portar la bici a coll per la pujada dura fins l'Arrabassada..
Alternativa: Si voleu evitar-ho, en la cruïlla després del rierol del km 31,4, podeu seguir recte cap a La Floresta.

- Del km. 32,4 al 35,7 es baixa per les trialeres de la Vall de Can Gordi. ATENCIÓ: Molt poc ciclables en alguns trams, sobre tot en la part alta. Hi ha zones on cal baixar de la bici. Alternativa: Arrabasada fins Sol i Aire o fins Sant Cugat.

He qualificat aquesta ruta com a difícil per la dificultat de molts dels seus trams (trialesres amb forta pendent i reguerots o pedres). Si voleu fer-la i gaudir-la millor evitar els trams que assenyalo i fer les alternatives.

PictographRisk Altitude 557 ft

Atenció: FINAL TRAM EQUIVOCAT. No entrar al bosc!!!

PictographFountain Altitude 438 ft

Font del Torrent de Sant Iscle

PictographIntersection Altitude 939 ft

Inici trialera Can Flor

PictographRiver Altitude 665 ft

Rierol al final de la trialera de Can Flor

PictographIntersection Altitude 645 ft
Photo ofRecomenable seguir RECTE. A la dreta trialera amb molta pendent i dificultat. Cal carregar amb la bici. Photo ofRecomenable seguir RECTE. A la dreta trialera amb molta pendent i dificultat. Cal carregar amb la bici.

PictographIntersection Altitude 947 ft
Photo ofFi tram dolent. Inici trialera Can Gordi Photo ofFi tram dolent. Inici trialera Can Gordi Photo ofFi tram dolent. Inici trialera Can Gordi

Fi tram dolent. Inici trialera Can Gordi

PictographPanorama Altitude 858 ft
Photo ofVista de Sant Cugat amb Montserrat al fons Photo ofVista de Sant Cugat amb Montserrat al fons Photo ofVista de Sant Cugat amb Montserrat al fons

Vista de Sant Cugat amb Montserrat al fons

PictographFountain Altitude 492 ft

Font de Sant Vicenç del Bosc

• Photo of chatame1
    chatame1 Nov 29, 2015

Hola, ciertamente es una ruta muy interesante. Hay otra alternativa al paso por la zona de Can Flor y Can Bova que es pasando por Can Casas, de forma que se evita pisar tanto asfalto y además se mantine el acumulado de desnivel, haciendo el paso por zona facil, pista en bastente buen estado. http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=10840005 como puedes ver en este track.

La ruta presenta algunos tramos complicados pero si eliminamos el paso por la zona de Can Bova el resto es mas bien de caracter puntual y escasos metros por lo que aun teniendo que desmontar de nuestras maquinas en algunos puntos podemos disfrutar de un entorno espectacular. Si sois de los que os gusta tomar fotos podeis hacer como nosotros y es que cuando nos vemos obligados a bajar de las bicis sabemos encontrar el rincon o la vista perfecta para aprovechar y sacar una foto de la zona.

Buena ruta. Saludos.

• Photo of mei_fu
    mei_fu Nov 29, 2015

Hola, ruta interesante y con paso por zonas poco conocidas de Collserola.
    Tal como decís ambos, aquí hay un tramo a cambiar que es la subida final hasta la carretera. MCATA da una alternativa y chatame1 otra.
    El resto me parece muy interesante incluído el paseo por el entorno de Can Costa y Can Castelló al principio (km 5 a 9). Hay una alternativa en el km 4,9 que es el camino de la izquierda que conecta con el track medio km después. Desde luego lo que dice MACATA de seguir la pista principal es lo más sencillo y recomendable, pero también está bien ver opciones menos transitadas por esa zona.
    Sobre las batidas de los sábados, hay la programación en la web del Parc de Collserola,
    En diciembre el sábado 5 y el sábado 26 (festivo) de nuevo lo están.
    En Enero 2016 los sábados 2, 9 y 23 tampoco hay caza.
    http://www.parcnaturalcollserola.cat/pages/caca (clic en diciembre o el mes que se desee)

• Photo of mei_fu
    mei_fu Nov 29, 2015

Corrección: En diciembre el sábado 5 y el sábado 26 (festivo) (de nuevo) están LIBRES DE BATIDAS.