Sant Cugat - Papiol - Molins - Sant Just - Crt Aigües - Sant Cugat

Photo ofSant Cugat - Papiol - Molins - Sant Just - Crt Aigües - Sant Cugat Photo ofSant Cugat - Papiol - Molins - Sant Just - Crt Aigües - Sant Cugat

July 21, 2012
July 2012

near Sant Cugat, Catalunya (España)

Sant Cugat - Papiol - Molins - Sant Just - Esplugues - Crt Aigües - Tibidabo - Sant Cugat

• Photo of marchelod
    marchelod Jul 22, 2012

Ruta de llarg recorregut pel parc natural de Collserola que transcorre majoritàriament per pista. La primera part de la ruta és un pujar i baixar que ens farà tant gaudir de les vistes i ràpids descensos com patir per continues pujades que posaran a proba les nostres cames. Desprès d'aquest puja baixa arribem a Santa Creu d'Olorda punt adient per fer una petita parada i reomplir d'aigua els bidons. Deixem enrere Santa Creu d'Olorda per la ctr de Molins a Vallvidrera per baixar pel E16 fins Sant Just Desvern. Ara ens tocara pujar tot el que hem baixat. Tram d'uns 5 km de recorregut urbà per poder enllaçar amb la carretera de les aigües, aquí després d'afrontar una forta pujada en trobarem amb un altre punt per poder reprendre forces i reomplir d'aigua els bidons. Tot seguit desprès de recuperar forces farem per complert el camí de la carretera de les aigües , on podrem contemplar tota Barcelona durant un recorregut d'uns 10 Km.Ja sol ens queda puja al Tibidabo un tros de 300m es bici en ma fins poder enllaçar amb un camí per ascendir al Tibidabo i així evitar trams de carreta. Ara ja ets a d'alt de tot un altre cop i simplement et quedar baixar llàstima que les forces son un pel escasses