Sant Celoni - Coll de Te - Turó de l'Home - Mosqueroles - Sant Celoni

Photo ofSant Celoni - Coll de Te - Turó de l'Home - Mosqueroles - Sant Celoni Photo ofSant Celoni - Coll de Te - Turó de l'Home - Mosqueroles - Sant Celoni Photo ofSant Celoni - Coll de Te - Turó de l'Home - Mosqueroles - Sant Celoni

October 24, 2020
October 2020

near Sant Celoni, Catalunya (España)

Sotim de l'estació de Sant Celoni i pujem a l'esquerra del Camping Aqua Alba (La Batlloria). Agafem una pista que surt de d'alt de la urbanització i que deseguida ens mostra les rampes que ens esperen. Pasem a prop de Montsoriu i el terme municipal de Riells on comença la pista que puja fins a Coll de Te. Pujada molt dura plena de rampes.
Un cop a dalt arribem una casa i passada la casa de colónies trenquem a l'essquerra aparentment per un camó al boral dret del riarol que va a parar al pantà de Santa Fe, hi ha pedres i dificultats i haurem de baixar de la bici en alguns trams, tot molt curt fins a arribar al pantà. Creuem el pont que va per damunt de la presa i arribem a un camí que puja fins la carretera de Sant Celoni per Campins fins a Santa Fe, agafem a la dreta i el trencall a l'esquerra 200 metres més amún que ens porta fins l'antena i al trencall del turó del Home a 1k de la baixada direcció Mosqueroles. Els 500 m. de desnivell fins el Turó són lo més dur de l'etapa i cal haber esmorzat força be.
A la baixada agafem direcció Mosqueroles per una carretera on pasen molt pocs cotxes i podem agafar velocitats molt altes ja que la majoria són corves llargues fins arribar a Sant Celoni.