Sant Antoni, Vall de Bell-lloc, Fitor, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós

Photo ofSant Antoni, Vall de Bell-lloc, Fitor, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós Photo ofSant Antoni, Vall de Bell-lloc, Fitor, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós Photo ofSant Antoni, Vall de Bell-lloc, Fitor, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós

August 22, 2015

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Sortim des del Pavelló de Sant Antoni cap el pla de Calonge, travessem el pont de Sant Daniel i enfilarem cap el Puig Cabrer. Baixarem per la Vall de Bell-lloc per acabar tornant a pujar per l'altre costat, just a sota del Montagut agafarem un corriol que ens portarà fins al Mas Cabrer de Vall-llobrega, allà seguirem pujant fins a trobar la pista que porta a Fitor, la travessarem i agafarem un corriol que vé tot recte. Ens tornarem a encreuar amb la mateixa pista i seguirem pel Camí Ral fins a Can Puig, girant a la dreta arribarem a l'ermita de Fitor. Un cop acabada la parada de descans, seguirem cap a la pista forestal i girarem a l'esquerra quan veiem el cartell de Fonteta, baixarem fins a trobar el Mas Plaja, tot seguit cap a la dreta seguirem el PR i passarem per devant del Mas Petit, de Cal Carrony i Can Torroella, continuarem fins al coll de la Boqueta on agafarem un petit camí a la dreta de baixada fins al Pont d'en Mató que ens queda a la dreta però no el travessarem, seguirem recte pel corriol que va junt amb la riera fins a la Font del Rei on trobarem una altra pista que va a Mont-ras, girarem a la dreta i anirem baixant pels carrers fins a la carretera. Seguirem cap a Vall-llobrega i anirem cap al Figuerar i un cop passat el Tennis, per carretera, anirem arribant a Sant Antoni.