Sant Antoni, Fitor, Font de la Teula, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós

Photo ofSant Antoni, Fitor, Font de la Teula, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós Photo ofSant Antoni, Fitor, Font de la Teula, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós Photo ofSant Antoni, Fitor, Font de la Teula, Mont-ras, Vall-llobrega, Palamós

October 4, 2015

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Sorim del pavelló de Sant Antoni cap el pla de Calonge, travessem el pont del cementiri i pujem cap al Puig Cabrer i tot seguit al Puig Cargol. A dalt del Puig Cargol on hi ha la fita geològica agafarem un corriol que hi ha al darrera i anirem baixant fins a trobar Can Ribot, seguirem recte, travessarem la pista i anirem pel camí fins a Can Puig. Seguirem cap el dolmen del Llovinar fins a trovar Santa Coloma de Fitor. Des d'allà seguirem la pista i girarem a l'esquerra per un camí de pedres fins al Mas Plaja, agafarem al camí de la dreta i anirem passant per devant del Mas Petit fins a Cal Carrony. Seguirem cap a l'esquerra en direcció al coll de tramuntana i girarem a la dreta per anar a trobar la Font de la Teula. Continuarem per la pista i passarem per devant de la mina d'en Torrent, seguirem per la mateix pista i una mica més enllà girarem a la dreta per anar fins a la pedrera de Morena. Travessarem Mont-ras cap a Vall-llobrega, passarem pel Tennis i arribarem a Palamós, des del passeig finalment arribarem a Sant Antoni.