Photo ofSant Antoni de Calonge, Puig Cargol, Ermita de Fitor, Mas Calç, Can Cavorca i tornada baixant per corriol costat de la Ganga Photo ofSant Antoni de Calonge, Puig Cargol, Ermita de Fitor, Mas Calç, Can Cavorca i tornada baixant per corriol costat de la Ganga Photo ofSant Antoni de Calonge, Puig Cargol, Ermita de Fitor, Mas Calç, Can Cavorca i tornada baixant per corriol costat de la Ganga

May 21, 2017
May 2017

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

Avui sortint de Torrevalentina i passant per davant de l'hípica Unicornio he pujat de nou a Puig Cargol, llavors he anat cap a l'ermita de Sta Coloma però per arribar-hi he passat per un corriol amb grans xargais (fotos) que m'ha dut fins a Can Puig de Fitor. Des d'aquest punt he agafat un altre corriol (preciós) que fent ziga-zagues m'ha dut fins a l'ermita. Aquests dos trams fets són nous per a mi i el que he agafat just darrera l'ermita també. Aquest nou tram és una mica perillós ja que hi ha molta llossa gran i a més de relliscar hi ha molts esglaons naturals i el ferm és molt irregular (en un lateral del corriol hi ha un avís de perill), xino xano i amb molta cura he descobert on duu aquest corriol, es tracte del punt conegut com a Pou de Glaç de Mas Calç. Aquí no tenia cobertura de GPS i per tant el Google Maps no podia mostrar-me on estava exactament ( tenia molt clar que era entre Fitor i St. Pol i/o Fonteta). He seguit avall esperant trobar algun camí que me pogués dur cap a Calonge, i així ha estat, en el primer creuament que he trobat he girat cap a l'esquerra i som-hi cap a munt!!! M'he trobat un punt conegut com la Taula dels tres Pagesos i seguint amunt he arribat a un creuament que conec molt bé!!! D'aquí i per arribar fins a Calonge he volgut seguir descobrint nous camins. Avui un dia de descoberta de nous camins!!! Segur que molts els repetiré en breu, ha estat genial!!!

• Photo of formu
    formu Aug 10, 2021

Feta avui mateix,, ràpida i molt divertida, es pot fer 100% gràcies!!