Sant Aniol-Mieres-Sant Aniol

January 12, 2008
July 2007

near Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

La ruta surt de Sant Aniol, al costat del restaurant Can Tura.Anem en direcció a Sant Miquel. En aquesta primera part hi ha algunes pujades dures, però el camí és bo i es poden pujar sense baixar de la bici.Passem pel costat de Can Bac i de l'ermita de Santa Maria. Aquí el camí no és tant bo, passa per una zona de bosc més tancat i el camí estava una mica enfangat.Mes endavant, agafem el camí que porta a Mieres i ens aturem a Can Met per fer un mos. La tornada la fem pel mateix camí. Seguim en direcció a Sant Aniol, passem pel costat del monument a la Dona, des d'on es veu una vista molt bonica. Seguim pujant fins a Santa Maria de Finestres per una pista en molt bon estat. La ruta ens marca una trialera que baixa fins a Sant Aniol, però no estem atents i ens passem de llarg.Seguim baixant per la mateixa pista fins a Sant Aniol. Hem seguit la ruta penjada a la web de Cicloide per "Les Formigues de la Selva".Es pot fer en unes 3 hores.