Sant Aniol de finestres-faig rodo- finestres

12 mi
December 31, 2019
December 2019

near Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

Ruta trialera. Sortint de Sant Aniol, una pista que lentament va pujant, amb algunes rampes dures. En arribar a una riera que ve per la dreta, cal agafar una pista a la dreta, abans de creuar-la. anem pujant fins el Faig rodó (ens vam equivocar, i vam donar voltes fins tornar a entrar al bon camí). Des de el faig rodó, seguim per un corriol direcció nort-oest, seguint la carena. Arribem a un lloc més despejat, i agafem un corriol, amb una tanca, que va seguint en direcció sud-est, per una fageda, en un camí amb pendent cap a l'esquerra, que es pot fer bé. Arribem a un encreuament en que cal agafar amunt, i pujar un petit tram arrossegant la bici, per poder arribar per dalt al Santuari de Finestres on entrem i hem de creuar per un estret tunel per poder avançar (hi ha una variant a la dreta, que no acaba de passar per dalt, però és més facil). Sortint del Santuari cal fer un tram amb pedres grans que cal baixar de la bici. Després s'agafa un corriol molt entretingut fins a Sant Aniol.