Photo ofSan Fruitós - Artés - Rojans - Santa Maria d'Oló - Horta d'Avinyó - Artés - Sant Fruitós Photo ofSan Fruitós - Artés - Rojans - Santa Maria d'Oló - Horta d'Avinyó - Artés - Sant Fruitós

September 4, 2016
September 2016

near Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Prova de foc per l’esquena ... i sembla que va millor!

Trio una ruta que em sembla força rodadora, però entre el mal d’esquena, les cames cansades i la mandra ... m’ha costat més del que em pensava!!

Surto de Sant Fruitós xino xano cap a les Tàpies i Artés pujant molt suau.
Surto d’Artés per una rampa encimentada, curta però molt intensa, que em porta per la Serra de les Guixeres cap a Solergibert, pujant suau.
Segueixo pujant cap a Clapers, per un camí mig asfaltat.
Enganxo el GR i començo a pujar més dret cap a Rojans ... uff! aquí puja una mica més dret!
Per carretera baixo a Santa Maria d’Oló, on faig el veure.
Surto del poble per la carretera en pujada i passat la Rovirola agafa a mà esquerra un camí que baixa paral·lel a la carretera fins Horta d’Avinyó.
Creuo la carretera i per camí força ràpid arribo a Artés on torno a parar a fer el veure ... uff! quina calda!!
Per les Tàpies torno a Sant Fruitós.