Sambala amunt-Castanyero-Font del Pinar-Boleta-Palera-Terrafort

May 4, 2019
May 2019

near Villanueva de Castellón, Valencia (España)

Sendetes a full

• Photo of paco 39
    paco 39 Dec 26, 2021

Hola Joap, he fet hui esta ruta i hi han sendes que han desaparegut per la vegetacio o no les he trobat, una per el barranc avanç de Estubeny i altra en el ultim tramo de muntanya avanç d'arribar a Beneixida, hem pujat per una pista de formigo buscant una senda que rodeja una bassa d'aigua i no la hem trobat, hem tingut que votar una porta metalica i eixir per un cami de camp cap a Beneixida, per cert la ruta es brutal!!!, si la has fet ultimament i me pots dir on m'enganyat seria de lujo, moltes gracies per la ruta.

• Photo of josp
    josp Dec 26, 2021

Si si la de Beneixida s'ha tapat fa poc els canyars creixen apressa. La de estubeny esta difícil de trobar pq era una senda antiga que havien netejat al costat del riu i pujava amunt per esquivar quant el riu va en molta aigua, fa temps que no pase. Gràcies per avisar, m'alegra q haja agradat. Si la torne a fer la pujaré canvia.

• Photo of paco 39
    paco 39 Dec 26, 2021

Ok!!, jo la tornare a fer prompte per a que no se me olvide els llocs que t’he comentat, gracies!