Sallent - voltans Mas Martorell

March 2, 2021
February 2021

near Cabrianes, Catalunya (España)

La ruta comença al CAT Sallent, ( la Butjosa), en direccio la Sequia i poblat ibèric el Cogulló. Anirem pujant , a la dreta ens quedarà els horts de la Butjosa i la font del Moliné.
Creuarem la Sequia i la via del tren de la mina , aquí la pujada es una miqueta mes pronunciada però sense dificultats. Un cop acabada la pujada ens trobarem el trencall del Cogulló ( Poblat Ibèric ) , i a partir d’aquí la ruta serà planera sense cap dificultat, mes endavant trobarem la muntanya de sal amb unes vistes curioses. Seguirem el camí principal i sense desviar-nos ens portarà fins a la casa de Colònies del Mas Martorell. En aquet punt giraren a la dreta per anar en direccio al Serrat dels Morts , que es una petita Necròpolis , (aquesta ruta no passarà per aquets indret), a l’alçada del desviament del Serrat dels Morts girarem a l’esquerra per comença tornat al punt de sortida passant a prop de la Casa Coll sense arribar a ella. Arribat aquets punt farem una petita baixada que ens deixarà a prop del Mas Martorell. Abans de sortir a la pista girarem a la dreta per fer un bonic corriol que ens portarà paral•lel a la Sequia fins a l’Alzina Mil•lenària i des de aquí fins el camí principal fins el Mujal . Agafarem la rotonda a l´esquerra per tornar al CAT Sallent d´on hem sortit.
Ruta apta a tothom.
Es pot realitzar en bicicleta o a peu.
Dificultat fàcil
La ruta es pot realitzar en els dos sentits però recomanem en el sentit que hem descrit.