Sallent - Corriolada voltants Mas Martorell

Photo ofSallent - Corriolada voltants Mas Martorell Photo ofSallent - Corriolada voltants Mas Martorell Photo ofSallent - Corriolada voltants Mas Martorell

March 2, 2021
February 2021

near Cabrianes, Catalunya (España)

La ruta comença al CAT Sallent, ( la Butjosa), en direccio la Sequia i poblat ibèric el Cogulló. Anirem pujant , a la dreta ens quedarà els horts de la Butjosa i la font del Moliné.
Creuarem la Sequia i la via del tren de la mina , aquí la pujada es una miqueta mes pronunciada però sense dificultats. Un cop acabada la pujada ens trobarem el trencant del Cogulló ( Poblat Ibèric ), mes endavant trobarem la muntanya de sal . Un cop passat ens desviem a la dreta en direccio a la casa dels Emprius fins arribar a la propera cruïlla on abandonarem el camí principal girant a l´esquerra . Uns metres mes endavant estarem al cas on agafarem els corriols que trobarem a l’esquerra i que ens deixarà molt a prop del Mas Martorell . Aquí continuem a la dreta fins arribar al pla on agafarem el segon corriol que ens portarà al Pou de Glaç . Passat aquest punt continuarem per el corriol fins a sortir novament al camí on girem a l´esquerra . Un cop travessada la via del tren , continuarem recte per el corriol de l ´esquerra , que ens portarà a la pista principal de la Casa Coll , la qual creuarem i continuarem fins a trobar la Sequia . Un cop aquí girarem a l´esquerra fins trobar L´Alzina Mil•lenària. Girarem 180º, a la dreta com si fos una canvi de sentit , i seguirem el camí que mes endavant serà un corriol i ens deixarà al camí del Karting . Un cop aquí seguirem el camí per arribar al punt de sortida.
Ruta amb corriols fàcils i divertits
Dificultat mitja-baixa
Es recomana seguir la ruta en el sentit que hem descrit.
Es pot fer la ruta en bicicleta i a peu.