Sallent - Bosc Illa

March 3, 2021
February 2021

near Cabrianes, Catalunya (España)

Sallent – Bosc de la Illa.
La ruta comença al Cat Sallent (la Butjosa) , en direccio la Sequia , i abans d´arribar a la via del tren deixarem la pista principal i agafarem el camí de l´esquerra . Un camí que ens portarà paral•lel a la Sequia fins al Mas de les Coves.
Un cop al Mas de les Coves, girem a la dreta i continuarem per els cultius on al mig d´ells hi ha l’Ermita de Santa Magdalena de Bell-Lloc , (la qual si va volem visitar haurem d´anar per el marge del camp i tornar enrere) . Des de aquí anirem a buscar la Sequia novament i seguirem per ella fins passat la Casa Coll on la deixarem i agafarem la pista que va directament al polígon on tornarem a ella fins a la carretera. Un cop aquí travessarem la carretera i seguirem uns metres mes per la Sequia fins arribar al desviament de la Ruta del Terme . Anirem a la dreta i el primer trencall novament a la dreta , passarem la zona dels horts de la Sequia i creuarem el pont de fusta . Seguirem recte fins a la pista que va als aiguamolls de la Bòbila , on agafarem el camí que ve de l´esquerra per el camí que ens porta al Parc de l´Agulla . Un cop passem la Sequia anirem poc a poc ja que es baixada i tenim que desviar-nos a l´esquerra per arribar al Bosc de la Illa , aquest indret es la meitat de la ruta. Continuem per el mateix camí i sortirem a tocar la c-25. Girem a l´esquerra i continuarem paral•lels a la c-25 fins que en el segon pont puguem a travessar l’eix i entrar al polígon.
Un cop aquí anirem a l´esquerra direccio Sallent fins al final del polígon on agafarem un petit corriol que ens porta a una casa de vinya uns bancs a peu de la carretera de Navarcles per a travessar la c-55 i al final del pont girem a l´esquerra per agafar el camí del Camp de Vol fins al polígon. Seguim el camí fins arribar al trencall on hi ha l´empresa Grup Soler i girem a la dreta per anar a buscar el camí dels aiguamolls de la Corbatera, i d’aquí fins al punt de sortida.
Ruta apta a tothom
Dificultat baixa
La ruta es pot fer en els dos sentits .