Sallagossa-Llo-Roc de Vidre-Gorges del Segre-Pla de la Creu-Refugí Camí de Núria-Sallagossa

September 6, 2011
September 2011

near Saillagouse, Languedoc-Roussillon (France)

La típica travessa en Btt de les gorges del Segre, però amb una variant. A l'arribar a Llo es puja al seu punt més alt (s'ha d'arrossegar la bici sí o sí) i es passa al costat el Roc de Vidre, baixant després per el Mas Patiràs i enllaçant amb el camí de les Gorges. Un cop al Pla de la Creu es baixa pel camí de Núria i es passa per el Refugi del Camí de Núria.

• Photo of NOVOFRANK
    NOVOFRANK Dec 7, 2011

Que tal aquesta ruta per fer aques pont de la purisima, estan be els camins, es que vaig sol...

• Photo of Jona-bike
    Jona-bike Dec 7, 2011

Hola, Novofrank. Sí està bé, a mi m'agrada molt i els camins estan molt bé. Jo hi vaig anar el pont de la castanyada i tot bé. Això sí, al començar, a l'arribar a LLo, no vagis cap el Roc del Vidre (hauràs de portar la bici a coll una bona pujadeta), sinó que jo agafaria directament el camí de les gorges del Segre, que surt, just a l'arribar a LLo, abans d'entrar al poble, a ma dreta. (ja està indicat amb un cartell, em sembla). De totes formes, ara penjo una ruta que fal el mateix camí de les gorges, pla de la creu, refugi de Núria, i que al baixar a Err, s'enfila cap a les pistes d'esquí d'Err (no hi arriba) per una "carretereta" en molt mal estat, però que a mi m'agrada i que allarga uns 15 kms. l'excursió. Ara la penjo...