SAGRES LISBOA SANTIAGO: Etapa10-Porto-Viana

Photo ofSAGRES LISBOA SANTIAGO: Etapa10-Porto-Viana Photo ofSAGRES LISBOA SANTIAGO: Etapa10-Porto-Viana Photo ofSAGRES LISBOA SANTIAGO: Etapa10-Porto-Viana

February 3, 2015
July 2014

near Lordelo do Ouro, Porto (Portugal)

Punt de pas: Araújo, Moreira da Maia, Vilar de Pinheiro, Rates, Fão, Esposende, Marinhas, Outeiro, Viana do Castelo.

Punt d'interès: Esposende, Viana do Castelo.

Sortim de Porto pel mig de la ciutat doncs el camí que em de seguir surt en direcció nord i nosaltres estem al cantó del mar, ens toca circular durant força estona pels carrers de la ciutat.
Per fi, després de molts tombs trobem les famoses senyals grogues que les estem seguint des de Lisboa.
És una etapa poc agraïda, al principi, com que sortim d’una gran ciutat, ho fem per urbanitzacions i poblets petits, això vol dir asfalt, però aquí a Portugal tenen el costum que les carreteres secundàries són de llambordes fem, més de 50 km per llambordes, acabem amb els braços destrossats.
Compte que des de Porto es poden seguir 3 variants, el camí de la Costa, el camí Interior, i el del Nord. Nosaltres tenim intenció de seguir el de l'interior, però sense deixar de seguir les marques grogues, tret d'un petit tram, ens trobem que estem seguint el camí de la Costa, després d'un petit debat, decidim seguir-lo fins al final, anar a retrobar el de l'interior ens suposa més de 30 km.
El dia abans, tot sopant a Porto vàrem veure que aquest és el més fàcil.

Dormim a l'alberg S. João da dos Caminhos a Viana do Castelo.