Sabadell-Sant Antoni Vilamajor

January 28, 2019

near Barberà del Vallès, Catalunya (España)

des de Sabadell Sud, passant pel nord de Barberà, baixar al riu ripoll pels horts comunitaris i seguir el riu fins passar sota el nus de carreteres. Deixar el riu i pujar cap al polígon industrial Santiga, arribar al parc de reciclatge, ficar-se pel camí dels camps, passar prop de La Piella, seguir cap al Parc Soldevila de Santa Perpètua i anar a buscar la riera de Caldes i girar cap al CIM Vallès. Entrar-hi, travessar-lo, i seguir pels afores del Parc Agrícola de Gallecs, fins a Mollet. Travessar el centre per anar a buscar el pont que travessa l'autopista i riu Besós. Girar esquerra, nord vorejant el Besós. A l'alçada de Montmeló, agafar el riu Congost i seguir fins a Granollers. Pujar fins al nord de la ciutat fins enllaçar amb la carretera de Cardedeu, cap a l'Est. Un cop a Llinars del Vallès, anar a buscar el Camí Ral per arribar finalment a Sant Antoni de Vilamajor.

Una ruta agradable evitant tot el nus de tràfic i grans nuclis urbans de les comarques :)