Sabadell- els corriols de sant quirze-sabadell

Photo ofSabadell- els corriols de sant quirze-sabadell Photo ofSabadell- els corriols de sant quirze-sabadell Photo ofSabadell- els corriols de sant quirze-sabadell

February 1, 2014
February 2014

•   5 2 Reviews

near Sabadell, Catalunya (España)

Sabadell- els corriols de sant quirze-sabadell

• Photo of Chrismarti77
    Chrismarti77 Feb 1, 2014

El Track original està fet per estartit.tv.
    Però està adaptada per els que vivim a la planada. Comencen pujant fins a sant julià i ens adentrem als boscos de matadepera que tant m' agraden. Arribem a l'hospital de terrassa i continuarem tot cap avall fins creuar la c58.
    Allí comença els corriols de sant quirze donant-nos la benvinguda amb una bona pujada. La traçada de la ruta és contínuament pujades i baixades així que prepareu cames. Tornada a sant quirze per netejar la bici plena de fang fins les orelles. Tornada a casa.
    Salut i pedals!

• Photo of Oscar Hernandez
    Oscar Hernandez Jan 23, 2017

He fet la part al voltant de Sant Quirze d'aquesta ruta venint des de Sant Vicenç dels Horts. Una bona ruta per descobrir aquesta zona.
    Gràcies per compartir.

• Photo of Annabel Lee
    Annabel Lee May 19, 2018

Hola Chismarti77 hoy he hecho esta ruta. Hemos salido de Castellar y hemos subido por el sendero del carrer Vosgues hacia la aplanada. Muy, muy guapa y sin complicaciones. No conocía la zona .Saludos

• Photo of isi si
    isi si Nov 29, 2018

Hola, primero de todo agradecerte que hayas compartido ésta ruta. Ayer la hice y me gustó mucho. Ahora con lo que ha llovido hay puntos donde hay mucho barro, la volveré a hacer. Gracias.