Sabadell - Barcelona pel riu Ripoll i tornada per Collserola

May 25, 2014
May 2014

near Sabadell, Catalunya (España)

Bonica sortida que comença al parc fluvial del Ripoll, dins el terme de Sabadell. Agafem el camí que ressegueix el riu i el seguim en direcció mar. Passarem pels termes de Barberà, Ripollet, Montcada i Reixac i Santa Coloma de Gramenet per acabar a la platja de Sant Adrià. Per dins de Barcelona ens dirigirem cap al Tibidabo (aquí és on hi ha la pujada més forta) i després descendirem cap al Vallès per l'ermita de Sant Medir, Can Coll, el Pi de'n Xandri i Sant Cugat. Agafarem el carril bici de la carretera que va a Cerdanyola del Vallès i tombarem en direcció la UAB. Des de la universitat fins a Sabadell prendrem el camí que baixa a l'IKEA i que segueix pel Parc Central del Vallès fins a l'interior de la ciutat.

• Photo of janot1
    janot1 Jul 14, 2023

Gràcies per compartir-la! Ruta rodadora, feta amb gravel. La part de travessar BCN una mica caòtica entre els guiris, les obres o tot. He fet una petita variació per pujar al Tibi.

• Photo of XaviSensePresses
    XaviSensePresses Jul 17, 2023

Gràcies, Janot1 pel teu comentari! Sí, creuar Barcelona és la part més entretinguda!