Sa nostra volta a Menorca, dia 1, Maó Arenal des Castell

Photo ofSa nostra volta a Menorca, dia 1, Maó Arenal des Castell Photo ofSa nostra volta a Menorca, dia 1, Maó Arenal des Castell Photo ofSa nostra volta a Menorca, dia 1, Maó Arenal des Castell

-6 ft
2099
April 9, 2013
March 2013

near Maó, Baleares (España)

Primera part de la ruta que descriu la volta que vam fer a Menorca en 4 etapes. La primera intenció era fer tot de camí de Cavalls però veient lo poc ciclabe que era la ruta vam anar alternant entre camí de cavalls i rutes cicloturistiques.
Aquesta primera etapa vam segui íntegrament el GR223 sortint de Maó i viatjant en sentit anti-horari.
Sortint del port de Menorca anem resseguint el port en direcció nord i fem carretera fins que arribar a Sa Mesquida. A partir d'aquí ja anem per camins cap a Sa Sinia. Trobem talls de camins dins de pinedes bastant xulos i de bon fer amb bici. Tot i així ja comencem a trobar infinitat de portes que obkiguen a baixar de la bici i no poder acabar d'agafar el ritme.
De nou trobem un tall de carretera direcció Es Grau. A partir d'aquói i fins al far Favàritx ja trobem uns quants trams poc ciclables que ens obliguen a baixar de la bici.
Després de la visita al far trobem un petit tall de carretera fins que girem a la dreta cap a Ses Salines.Passat ses Salines ja queda poc tros fins Addaia, Coves Noves i S'arenal des Castell. Allà ens allotjem als apartaments White Sand, molt bona relació qualitat/preu durant la Setmana Santa.
El track sencer es pot trobar a: