S.F.G. - ELS METGES - CASSA DE LA SELVA - S.F.G. 20-JUN-14 13:25:30

Photo of S.F.G. - ELS METGES - CASSA DE LA SELVA - S.F.G. 20-JUN-14 13:25:30 Photo of S.F.G. - ELS METGES - CASSA DE LA SELVA - S.F.G. 20-JUN-14 13:25:30 Photo of S.F.G. - ELS METGES - CASSA DE LA SELVA - S.F.G. 20-JUN-14 13:25:30

June 20, 2014
June 2014

near Sant Feliu de Guíxols, Catalunya (España)

Desde S.F.G. ens trovem a la rotonda dels taburets Albert Udaeta i Ismael i sortim per el carril bici direcció Castell d'aro, Sta. Cristina i la estació de Bell-lloc per afaga la ctra. de Romanya i entran a la urbanizacio de Bell-lloc seguin el cami que ens porta fins a Romanya (pendens considarables de desnivell). De Romanya agafem direcció al matxo mort. Al arrivar a la casa de colonies traquem a la dreta per un sender que ens porta a la Font Josepa i sortim a la ctra. de Puig d'Arques. Arrivan a la cruilla ens dirigim al coll del Matxo Mort (pendens entre 8-12%), d'aqui a Can Sitges, el prat dels metges i Sant Cebria de Lledo (Els Metges). A la tornada anem en direcció de Cassa i Tornem per la via verda fins passat Llagostera que passat el pont de l'autovia ens anem per un corriol que ens porta fins a Can Pata. seguim cami fins trobar la ctra. que ens porta a la benzinera i a Ca la Maria per continuar carril bici a S.F.G. Total 65 Km. Temps 3h 59'. Vel. mitja 16,36 Km/h